środa, 7 października 2009

MORSKIE KLIMATY



Jakoś nie mam siły wziąć się w garść i zacząć robić nowe rzeczy , nawet nie mam pomysłu . Nie wiem jak innym udaje sie zamienić hobby na zawód i żyć z pracy własnych rąk . Ja już zawód mam poprzedzony latami nauki , poświeceń tylko albo nie mam szczęścia albo nie umiem z niego żyć. Kleję , lepię dłubię maluję od rana czasem do wieczora i co i nic z tego nie ma...nie chce mi sie wstawiać zdjęć prac które zabrałam na targi więc wklejam trochę starsze , w komplecie są jeszcze ręczniki ozdobione tymi samymi wzorami wyszytymi na taśmie - ukazały się w ''MOICH ROBÓTKACH'' - prawa autorskie wydawnictwa KEJ.

1 komentarz:

Gosiula pisze...

Jak zwykle świetne prace!Dopracowane szczegółowo.Ręczniczki najbardziej mi sie podobają:)
Ja cos ostatnio też zaczynam łapać doła bo z tej naszej działalności nie wychodzi to co byśmy chciały.I nikt nie pali się do opieki nad dziećmi,więc jak tu działać.Ale nie możemy się załamywać,musimy ciągle próbować,może wreszcie szczęście się do nas uśmiechnie.:)
Pozdrawiam